Preloader

Wymiana, Zwrot i Reklamacja

ZWROT

Zwroty produktów są akceptowane w ciągu 14 dni od daty doręczenia do kupującego. Zwracane produkty muszą być w nowym, nienaruszonym stanie, z dołączonymi metkami. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zużytych lub uszkodzonych towarów.
1.Spakuj produkty i wypełnij formularz.
Pobierz i wydrukuj formularz zwrotu, a następnie wypełnij go i dołącz do paczki ze zwracanymi produktami. Sprawdź czy uzupełniłeś/aś wszystkie pola. Starannie spakuj i zabezpiecz przesyłkę.
2. Wyślij przesyłkę
Wyślij do nas zwracane produkty na adres: MEDHOODIE  ul.Kolejowa 15/17 lok. 6 Warszawa 01-217 
Koszty przesyłki ze zwracanymi produktami ponosi kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem oraz skierowanych do punktów odbioru takich jak paczkomaty czy punkty dpd pick up.
3. Poczekaj na zwrot środków na konto
Zwrot środków jest realizowany w ciągu 14 dni od daty przyjęcia towaru przez MEDHOODIE.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym  na numer konta, z którego zostało opłacone zamówienie za pośrednictwem serwisu Przelewy 24 lub na inny numer konta wskazany w formularzu (konieczne w przypadku płatności za pobraniem).

WYMIANA

1.Spakuj produkty i wypełnij formularz.
Pobierz formularz zwroty. Wydrukuj, a następnie wypełnij formularz i dołącz do paczki ze zwracanymi produktami. Sprawdź czy uzupełniłeś/aś wszystkie pola. Starannie spakuj i zabezpiecz przesyłkę.
2. Wyślij przesyłkę
Wyślij do nas reklamowane produkty na adres: MEDHOODIE  ul.Kolejowa 15/17 lok. 6 Warszawa 01-217  
Koszty przesyłki ze zwracanymi produktami ponosi kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem oraz skierowanych do punktów odbioru takich jak paczkomaty czy punkty dpd pick up.
3. Złóż nowe zamówienie
Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu produktów.
 Zwrot środków za zwrócone produkty zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od daty przyjęcia towaru przez MEDHOODIE.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym  na numer konta, z którego zostało opłacone zamówienie za pośrednictwem serwisu Przelewy 24 lub na inny numer konta wskazany w formularzu (konieczne w przypadku płatności za pobraniem).

REKLAMACJA

Ewentualne reklamacje prosimy zgłaszać drogą mailową. Napisz do nas na adres: medhoodie@gmail.com .W mailu opisz wadę produktu, podaj datę kiedy wada została stwierdzona oraz załącz zdjęcie.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.

christmas-presents

-15% z KODEM: blackfriday

interface
WYSYŁKA W CIĄGU 1-3 DNI
arrows
14 DNI NA ZWROT
ui
BEZPIECZEŃSTWO ZAKUPÓW SSL
Zamknij

Zaloguj się

Zamknij

Koszyk (0)

Koszyk jest pusty Twój koszyk jest pusty.

MEDHOODIE

Odzież Medyczna Premium



Language


Zapisz się na nasz newsletter!

Dołącz do naszego newslettera aby dostać -10% na swoje pierwsze zamówienie i aby być na bieżąco z promocjami oraz nowościami!