Preloader

Wymiana, Zwrot i Reklamacja

ZWROT

Zwroty produktów są akceptowane w ciągu 14 dni od daty doręczenia do kupującego. Zwracane produkty muszą być w nowym, nienaruszonym stanie, z dołączonymi metkami. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zużytych lub uszkodzonych towarów.

1. Spakuj produkty i wypełnij formularz.

Pobierz i wydrukuj formularz zwrotu, a następnie wypełnij go i dołącz do paczki ze zwracanymi produktami. Sprawdź czy uzupełniłeś/aś wszystkie pola. Starannie spakuj i zabezpiecz przesyłkę.

2. Wyślij przesyłkę.

Wyślij przesyłkę na adres ze strony kontakt. Koszt przesyłki ze zwrotem ponosi kupujący. Nie odbieramy nadań za pobraniem ani do punktu odbioru (typu paczkomat, DPD Pick Up itp.). Odradzamy wysyłki Pocztą Polską, zalecamy wysyłkę za pomocą kuriera. Wysyłka przesyłek pocztą polską na własną odpowiedzialność.

Adres siedziby:
MEDHOODIE ul.Nakielska 3
Warszawa 01-106
nr tel. 797-048-702

3. Poczekaj na zwrot środków na konto.

Zwrot środków jest realizowany w ciągu 14 dni od daty przyjęcia towaru przez MEDHOODIE. Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym na numer konta, z którego zostało opłacone zamówienie za pośrednictwem serwisu Przelewy 24 lub na inny numer konta wskazany w formularzu (konieczne w przypadku płatności za pobraniem).

WYMIANA

1. Spakuj produkty i wypełnij formularz.

a) Sprawdź czy produkt na który chcesz wymienić towar jest dostępny. Jeśli produkt jest dostępny napisz nam wiadomość w celu rezerwacji towaru. Jeśli produkt nie jest aktualnie dostępny, jego wymiana może potrwać nieco dłużej, napisz do nas wiadomość na mail: [email protected] aby dowiedzieć się kiedy możesz spodziewać się ewentualnej wymiany.

b) Pobierz formularz wymiany. Wydrukuj, a następnie wypełnij formularz i dołącz go do paczki ze zwracanymi produktami. Sprawdź czy uzupełniłeś/aś wszystkie pola.

c) Starannie spakuj i zabezpiecz przesyłkę.

2. Wyślij przesyłkę.

Wyślij przesyłkę na adres ze strony kontakt. Koszt przesyłki ze zwrotem ponosi kupujący. Nie odbieramy nadań za pobraniem ani do punktu odbioru (typu paczkomat, DPD Pick Up itp.). Odradzamy wysyłki Pocztą Polską, zalecamy wysyłkę za pomocą kuriera. Wysyłka przesyłek pocztą polską na własną odpowiedzialność.

Adres siedziby:
MEDHOODIE ul.Nakielska 3
Warszawa 01-106
nr tel. 797-048-702

3. Czekaj na paczkę z wymienionymi produktami.

Po przyjęciu przesyłki w naszym oddziale, weryfikujemy ponownie dostępność produktów i kompletujemy zamówienie.

Po skompletowaniu zamówienia wysyłamy je z powrotem do Ciebie na nasz koszt.

Chcesz dowiedzieć się na jakim etapie jest realizacja wymiany? Zadzwoń na 797 048 702

REKLAMACJA

Ewentualne reklamacje prosimy zgłaszać drogą mailową. Napisz do nas na adres: [email protected]

W mailu opisz wadę produktu, podaj datę kiedy wada została stwierdzona oraz załącz zdjęcie.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.

Zamknij
Zaloguj się
Zamknij
Koszyk (0)

Brak produktów w koszyku. Brak produktów w koszyku.




Ta strona używa plików cookies.
Zapoznaj się z Naszą polityką prywatności.