Jak dokonać
Zwroty produktów są akceptowane w ciągu 14 dni od daty doręczenia do kupującego. Zwracane produkty muszą być w nowym, nienaruszonym stanie, z dołączonymi metkami. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zużytych lub uszkodzonych towarów.
1. Spakuj produkty i wypełnij formularz
Pobierz i wydrukuj formularz zwrotu, a następnie wypełnij go i dołącz do paczki ze zwracanymi produktami. Sprawdź czy uzupełniłeś/aś wszystkie pola.
2. Wyślij przesyłkę
Wyślij przesyłkę na adres siedziby:
MEDHOODIE
ul.Nakielska 3
Warszawa 01-106
nr tel. 797-048-702
Koszt przesyłki ze zwrotem ponosi kupujący. Nie odbieramy nadań za pobraniem ani do punktu odbioru (typu paczkomat, DPD Pick Up itp.). Odradzamy wysyłki Pocztą Polską - wysyłka przesyłek pocztą polską na własną odpowiedzialność.
3. Poczekaj na zwrot środków
Zwrot środków jest realizowany w ciągu 14 dni od daty przyjęcia towaru przez MEDHOODIE.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym na numer konta, z którego zostało opłacone zamówienie za pośrednictwem serwisu Przelewy 24 lub na inny numer konta wskazany w formularzu (konieczne w przypadku płatności za pobraniem).
Jak dokonać
1. Spakuj produkty i wypełnij formularz
I. Sprawdź czy produkt na który chcesz wymienić towar jest dostępny. Jeśli produkt jest dostępny napisz nam wiadomość w celu rezerwacji towaru. Jeśli produkt nie jest aktualnie dostępny, jego wymiana może potrwać nieco dłużej, napisz do nas wiadomość na mail: store@medhoodie.de aby dowiedzieć się kiedy możesz spodziewać się ewentualnej wymiany.
II. Pobierz formularz wymiany. Wydrukuj, a następnie wypełnij formularz i dołącz go do paczki ze zwracanymi produktami. Sprawdź czy uzupełniłeś/aś wszystkie pola.
2. Wyślij przesyłkę
Wyślij przesyłkę na adres siedziby:
MEDHOODIE
ul.Nakielska 3
Warszawa 01-106
nr tel. 797-048-702
Koszt przesyłki ze zwrotem ponosi kupujący. Nie odbieramy nadań za pobraniem ani do punktu odbioru (typu paczkomat, DPD Pick Up itp.). Odradzamy wysyłki Pocztą Polską - wysyłka przesyłek pocztą polską na własną odpowiedzialność.
3. Czekaj na paczkę z wymienionymi produktami
Po przyjęciu przesyłki w naszym oddziale, weryfikujemy ponownie dostępność produktów i kompletujemy zamówienie.
Po skompletowaniu zamówienia wysyłamy je z powrotem do Ciebie na nasz koszt.
Chcesz dowiedzieć się na jakim etapie jest realizacja wymiany?
Zadzwoń do nas - 797 048 702
REKLAMACJA
1. Chcesz zgłosić reklamację?
Ewentualne reklamacje prosimy zgłaszać drogą mailową. Napisz do nas na adres: store@medhoodie.pl
W mailu opisz wadę produktu, podaj datę kiedy wada została stwierdzona oraz załącz zdjęcie.
2. Czekaj na odpwiedź
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.