Jak dokonać

Zwroty produktów są akceptowane w ciągu 14 dni od daty doręczenia do kupującego. Zwracane produkty muszą być w nowym, nienaruszonym stanie, z dołączonymi metkami. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zużytych lub uszkodzonych towarów.

1. Spakuj produkty i wypełnij formularz

Pobierz i wydrukuj formularz zwrotu, a następnie wypełnij go i dołącz do paczki ze zwracanymi produktami. Sprawdź czy uzupełniłeś/aś wszystkie pola.

2. Wyślij przesyłkę

Wyślij przesyłkę na adres siedziby:

MEDHOODIE 

ul. Nakielska 3
Warszawa 01-106
nr tel. 797-048-702

Koszt przesyłki ze zwrotem ponosi kupujący. Nie odbieramy nadań za pobraniem ani do punktu odbioru (typu paczkomat, DPD Pick Up itp.). Odradzamy wysyłki Pocztą Polską - wysyłka przesyłek pocztą polską na własną odpowiedzialność.

3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków jest realizowany w ciągu 14 dni od daty przyjęcia towaru przez MEDHOODIE.

Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym na numer konta, z którego zostało opłacone zamówienie za pośrednictwem serwisu Przelewy 24 lub na inny numer konta wskazany w formularzu (konieczne w przypadku płatności za pobraniem).

Jak dokonać

1. Spakuj produkty i wypełnij formularz

I. Sprawdź czy produkt na który chcesz wymienić towar jest dostępny. Jeśli produkt jest dostępny napisz nam wiadomość w celu rezerwacji towaru. Jeśli produkt nie jest aktualnie dostępny, jego wymiana może potrwać nieco dłużej, napisz do nas wiadomość na mail: store@medhoodie.de aby dowiedzieć się kiedy możesz spodziewać się ewentualnej wymiany.

II. Pobierz formularz wymiany. Wydrukuj, a następnie wypełnij formularz i dołącz go do paczki ze zwracanymi produktami. Sprawdź czy uzupełniłeś/aś wszystkie pola.

2. Wyślij przesyłkę

Wyślij przesyłkę na adres siedziby:

MEDHOODIE 

ul.Nakielska 3
Warszawa 01-106
nr tel. 797-048-702

Koszt przesyłki ze zwrotem ponosi kupujący. Nie odbieramy nadań za pobraniem ani do punktu odbioru (typu paczkomat, DPD Pick Up itp.). Odradzamy wysyłki Pocztą Polską - wysyłka przesyłek pocztą polską na własną odpowiedzialność.

3. Czekaj na paczkę z wymienionymi produktami

Po przyjęciu przesyłki w naszym oddziale, weryfikujemy ponownie dostępność produktów i kompletujemy zamówienie.

Po skompletowaniu zamówienia wysyłamy je z powrotem do Ciebie na nasz koszt.

Chcesz dowiedzieć się na jakim etapie jest realizacja wymiany?

Zadzwoń do nas - 797 048 702

REKLAMACJA

1. Chcesz zgłosić reklamację?

Ewentualne reklamacje prosimy zgłaszać drogą mailową. Napisz do nas na adres: store@medhoodie.pl

W mailu opisz wadę produktu, podaj datę kiedy wada została stwierdzona oraz załącz zdjęcie.

2. Czekaj na odpowiedź

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.

[BANER-WZ]
Wczytywanie...